Objednávku vám doveze na Vaši adresu buď PPL, GLS, 123 kurýr anebo Česká pošta. Záleží na Vaši volbě. Dopravce si zvolíte v košíku při dokončení objednávky. Může se však stát, že se vám u daného produktu v košíku některý z přepravců nezobrazí. Je to z důvodu, že daná objednávka nevyhovuje rozměrovým limitům daného přepravce. Vždy budete mít v nabídce jinou alternativu spolehlivého přepravce.
Objemnější a váhově těžší objednávky jsou pak baleny na paletách. Paletovou přepravu a přepravu nadrozměrných zásilek pro nás realizuje Geis Cargo. Máte navíc možnost si připlatit 500 Kč za výnos do vašeho bytu či kanceláře. Tato služba se v košíku jmenuje Geis Cargo Premium a v ceně je také odvoz obalů. Z provozních důvodů ze strany přepravce nelze dočasně tuto službu využít pro kategorii sedacích souprav a pohovek.
Zboží vždy balíme opravdu důkladně, abychom naprosto minimalizovali možnost poškození přepravou.
Objednávku si také můžete vyzvednout osobně v našem skladu. Každý pracovní den od 7 - 15 hodin. Osobní odběr je zdarma, je však nutné mít objednávku uhrazenou předem buď platební kartou anebo převodem.
Adresa skladu:
Houseland
Lihovarská 690
718 00 Slezská Ostrava
GLS - 100 Kč
PPL kurýr - 105 Kč
123 kurýr - 110 Kč
Česká pošta - 110 Kč
Geis - dle hmotnosti a rozměrů zásilky
Osobní odběr - ZDARMA
Objednávka nad 2500 Kč = DOPRAVA ZDARMA (neplatí pro nadrozměrné produkty viz.níže)
Při nadměrně rozměrném nebo extrémně těžkém zboží Vám může být účtován příplatek za nadrozměr. Týká se to těch největších produktů, které jsou převáženy zejména přes Geis Cargo a to paletovou přepravou. Určité kategorie zboží jsou pak doručovány i klasickými přepravci (PPL, GLS) kde je přepravné také individuální. O tom, kolik takový příplatek činí, se dozvíte před dokončením objednávky v košíku, příplatek se zobrazuje také v detailu produktu u tlačítka "do košíku". O ceně jste tedy informováni ještě před tím, než dáte zboží do košíku.
Můžete si v košíku také přiobjednat doplňkové služby v podobě možnosti prodloužení lhůty pro odsotupení od smlouvy (60 dnů) a také si můžete nechat připojistit zásilku. Což znamená, že v případě, pokud by Vám dorazilo poškozené zboží, problém vyřešíme okamžitě a to buď výměnou za nepoškozený výrobek anebo vrácením přeněz. Nemusíte nic balit, nikam chodit na poštu, vše vyměníme a poškozený výrobek od Vás na naše náklady. Stačí nám jen zaslat fotky poškozeného zboží na e-mail.
Jedná-li se o objednávku křehkého zboží (sklo, keramika, porcelán), důrazně doporučujeme ihned po převzetí zboží důkladně zkontrolovat. Pokud obdržíte zboží poškozené, je nutné nám to neprodleně (nejpozději do 2 kalendářních dnů) nahlásit buď nám nebo přímo kurýrovi, abychom dokázali u daného přepravce zahájit reklamaci poškozené zásilky a sepsat zápis o škodě. Zboží balíme sice velice důkladně, ale i tak je kontrola zboží po převzetí nutná.
Obdržíte-li zboží poškozené, nechte jej v původním stavu a v původním obalu tak, jak jste jej převzali. Zboží nepřebalujte do jiného obalu a ideálně s ním dále nijak nemanipulujte. Jen nahlaste škodu nám nebo přepravci.