Doprava a platba

Doprava

Objednávku vám doveze na vaši adresu buď PPL, DPD anebo Česká pošta. Záleží na vaši volbě. Dopravce si zvolíte v košíku při dokončení objednávky. Může se však stát, že se vám u daného produktu  v košíku některý z přepravců nezobrazí. Je to z důvodu, že daná objednávka nevyhovuje rozměrovým limitům daného přepravce. Vždy budete mít v nabídce jinou alternativu.

Objemnější a váhově těžší objednávky jsou pak baleny na paletách. Paletovou přepravu pro nás realizuje Geis Cargo. Máte navíc možnost si připlatit 500 Kč za výnos do vašeho bytu či kanceláře. Tato služba se v košíku jmenuje Geis Cargo Premium a v ceně je také odvoz obalů.

Zboží vždy balíme opravdu důkladně, poškození zásilky by tak rozhodně hrozit nemělo.

Ceny dopravy

Česká pošta - 110 Kč
PPL kurýr - 100 Kč
GEIS - 100 Kč
Geis Cargo - dle hmotnosti a rozměrů zásilky
Objednávka nad 2500 Kč = DOPRAVA ZDARMA

Při nadměrně rozměrném nebo extrémně těžkém zboží Vám může být účtován příplatek za nadrozměr. Týká se to těch největších produktů, které jsou převáženy pouze přes Geis Cargo a to paletovou přepravou. O tom, kolik takový příplatek činí, se dozvíte před dokončením objednávky v košíku, příplatek se zobrazuje také v detailu produktu u tlačítka "do košíku". Příplatek je účtován v rámci několika stovek korun.

Platební metody

Platit můžete buď na dobírku při převzetí, bankovním převodem a také platební kartou. 
Platba na dobírku: +25 Kč
Platba převodem: zdarma
Platba kartou: zdarma

Doplňkové služby
Můžete si v košíku také přiobjednat doplňkové služby v podobě možnosti prodloužení lhůty pro odsotupení od smlouvy (60 dnů) a také si můžete nechat připojistit zásilku. Což znamená, že v případě, pokud by Vám dorazilo poškozené zboží, problém vyřešíme okamžitě a to buď výměnou za nepoškozený výrobek anebo vrácením přeněz. Nemusíte nic balit, nikam chodit na poštu, vše vyměníme a poškozený výrobek od Vás na naše náklady. Stačí nám jen zaslat fotky poškozeného zboží na e-mail. 

Převzetí křehkého zboží od přepravce

Jedná-li se o objednávku křehkého zboží (sklo, keramika, porcelán), důrazně doporučujeme ihned po převzetí zboží důkladně zkontrolovat. Pokud obdržíte zboží poškozené, je nutné nám to neprodleně (nejpozději do 2 kalendářních dnů) nahlásit buď nám nebo přímo kurýrovi, abychom dokázali u daného přepravce zahájit reklamaci poškozené zásilky a sepsat zápis o škodě. Zboží balíme sice velice důkladně, ale i tak je kontrola zboží po převzetí nutná.

Obdržíte-li zboží poškozené, nechte jej v původním stavu a v původním obalu tak, jak jste jej převzali. Zboží nepřebalujte do jiného obalu a ideálně s ním dále nijak nemanipulujte. Jen nahlaste škodu nám nebo přepravci.

Časté dotazy

Kdy mi objednané zboží dorazí?

Doba dodání je uvedená u každého produktu u tlačítka "Přidat do košíku". Některé produkty máme přímo na skladě, jiné v externím skladu a proto může být dodací lhůta například okolo 7-10 dnů.

Volá řidič při doručení objednávky?

Při volbě PPL ano. Kurýr vám v den doručení zašle informativní sms s časem doručení, před příjezdem vám pak volá. Nevyhovuje-li daná hodina, můžete kurýrovi zavolat a domluvit se s ním. Balík vám také může uložit na nejbližším parcel-shopu, což jsou odběrní místa PPL (obchody, benzinky atp.)

Doručujete i na Slovensko?

Ano, doporučujeme navštívit naši slovenskou verzi e-shopu www.houseland.sk

Nezmeškejte žádnou novinku nebo akci.
Přihlaste se k odběru newsletteru!
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace