V Houselandu právě probíhá jarní úklid skladu. Všechny skladovky tak zakoupíte minimálně s 10% slevou - prohlédnout
Doprava

Doprava

Vaše volba je pro nás důležitá, a my se vám tak snažíme dát na výběr z co nejvíce spolehlivých dopravců. Může se však stát, že v košíku některého z nabízených přepravců neuvidíte – to je proto, že daná objednávka nesplňuje rozměrové nebo hmotnostní limity určitého dopravce. Vždy se vám nabídne spolehlivá alternativa.

Zboží balíme důkladně, abychom předešli možnosti poškození při přepravě. Pokud by k tomu přece jen došlo, co nejdříve nás kontaktujte, abychom mohli situaci vyřešit.

Obzvlášť u křehkého zboží doporučujeme obsah balíku zkontrolovat ihned po převzetí. Případné poškození je nutné ohlásit buď rovnou kurýrovi, nebo nám, a to nejpozději do 2 dnů od doručení zásilky.

Pro objednávky nad 3 000 Kč nabízíme dopravu zdarma.*

*Výjimkou jsou pouze nadrozměrné produkty, za které vám může být dopravcem účtován poplatek. Nemusíte se ale bát, výši poplatku totiž uvidíte ještě před tím, než si zboží dáte do košíku – je uvedena přímo nad cenou produktu. Dobírka je u všech dopravců 35 Kč.


Doručení na adresu

  • GLS standardně doručuje již druhý pracovní den od odeslání zásilky, a to mezi 8–17 hodinou. Pokud vás řidič nezastihne doma, spojí se s vámi a balík doručí v následujících dnech, anebo jej rovnou uloží na odběrném místě.
  • Maximální hmotnost zásilky je 31 kg.
  • Při převzetí doporučujeme pečlivě zkontrolovat obal zásilky. V případě poškození je třeba na místě s kurýrem sepsat zápis o škodě a obrátit se na reklamační oddělení GLS pomocí e-mailu: reklamace@gls-czech.com. Reklamaci také můžete řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@houseland.cz.
  • Pro jakékoliv další informace nebo sledování zásilky navštivte web GLS.
  • Doručení obvykle probíhá následující pracovní den po předání zásilky a o konkrétním čase budete informováni ráno e-mailem a SMS. Pokud vás kurýr doma nezastihne, pokusí se zboží doručit další den anebo jej po domluvě uloží na ParcelShopu. Adresu nebo čas doručení můžete po předání balíku do přepravy změnit na stránkách PPL.
  • Maximální hmotnost zásilky je 31,5 kg.
  • Při převzetí doporučujeme zkontrolovat obal zásilky. Případné poškození co nejdříve ohlašte na čísle +420 840 775 775, s kurýrem můžete také rovnou sepsat zápis o škodě. Reklamaci také můžete řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@houseland.cz.
  • Pro jakékoliv další informace nebo sledování zásilky navštivte web PPL.
  • Po předání k vám zásilka obvykle dorazí do 24 hodin. Po celý proces doručování budete dostávat informace prostřednictvím SMS nebo e-mailů.
  • Maximální hmotnost zásilky je 31,5 kg.
  • Při převzetí doporučujeme pečlivě zkontrolovat obal zásilky. V případě poškození co nejdříve volejte na linku +420 800 104 410. Reklamaci je nutné zahájit nejpozději do dvou dnů od převzetí. Můžete ji také řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@houseland.cz.
  • Pro jakékoliv další informace nebo sledování zásilky navštivte web České pošty.
  • Po předání vám zásilka přijde zpravidla hned další pracovní den, a to mezi 9–18 hodinou – v den doručení vás kontaktuje řidič s konkrétnějším časem. Dopravce se bez problému postará o nadrozměrné zásilky a paletovou přepravu.
  • Maximální hmotnost jedné zásilky je 2 500 kg.
  • Možnost platby kartou při převzetí zásilky.
  • Při převzetí doporučujeme pečlivě zkontrolovat obal zásilky. V případě poškození je třeba s kurýrem sepsat protokol o škodě. Informační linka Geis: +420 951 277 777. Reklamaci také můžete řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@houseland.cz.
  • Pro jakékoliv další informace nebo trasování zásilky navštivte web Geis.
  • Nadstandardní služba dopravce Geis – pohodlné doručení až do bytu na požadované místo, odstranění a odvoz veškerých obalů.
  • Výnos v této chvíli nelze objednat pro rozměrný čalouněný nábytek (sedací soupravy apod).
  • Maximální hmotnost jedné zásilky je 1 000 kg.
  • Možnost platby kartou při převzetí zásilky.
  • Příplatek za službu činí 500 Kč.
  • Při převzetí doporučujeme pečlivě zkontrolovat obal zásilky. V případě poškození je třeba s kurýrem sepsat protokol o škodě. Informační linka Geis: +420 951 277 777. Reklamaci také můžete řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@houseland.cz.
  • Pro jakékoliv další informace nebo trasování zásilky navštivte web Geis.

Pro zákazníky z Moravskoslezského kraje nabízíme pro nadrozměrné produkty možnost si nechat doručit objednávku našim vlastním kurýrem, a to o víkendu. Je to nejbezpečnější způsob přepravy, kdy doručení realizujeme prostřednictvím našich interních zaměstnanců, s našimi vlastními vozy. Jakmile je zboží připraveno k expedici, individuálně se domlouváme se zákazníkem, který víkendový den a v jakou hodinu objednávku přivezeme.

  • Standardní víkendové doručení za 1 uzamykatelné dveře stojí 799 Kč.
  • Prémiové doručení, které obsahuje navíc výnos, rozbalení na místě určení a odvoz obalů, stojí 999 Kč.

Osobní odběr

  • Zastavte se pro svou objednávku k nám do skladu.
  • Rychle, bezpečně, zdarma a kdykoliv – jsme tu pro vás totiž každý pracovní den od 8 do 15 hodin.
  • Při vyzvednutí objednávky neplatíte nic navíc, jen je nutné uhradit ji předem, a to buď platební kartou, nebo převodem.
  • Zaplacená objednávka na vás bude čekat 14 dní.
  • Najdete nás tady: Houseland, Lihovarská 690, 718 00 Slezská Ostrava.
  • Objednávku si můžete vyzvednout na jednom z více než 6 000 výdejních míst – snadno a levně. Zásilka je zpravidla připravena k vyzvednutí následující pracovní den poté, co byla předána. Může ji vyzvednout kdokoliv.
  • Objednávky lze doručit také do ParcelBoxů nebo AlzaBoxů. V případě, že zásilka překračuje hmotnost nebo rozměry, je automaticky uložena na nejbližším výdejním místě PPL.
  • Na výdejních místech je standardní úložní doba 7 dnů. U zásilky, která míří do ParcelBoxu, máte na vyzvednutí 3 kalendářní dny. Prodloužení úložní lhůty není možné.
  • Po vyzvednutí zboží doporučujeme obal i obsah pečlivě zkontrolovat – při podezření na poškození se co nejdříve obraťte na náš e-mail: reklamace@houseland.cz.
  • Pro jakékoliv další informace nebo trasování zásilky navštivte web PPL.
  • Objednávku si můžete vyzvednout na jednom z více než 7 000 výdejních míst – snadno a levně. Zásilka je zpravidla připravena k vyzvednutí následující pracovní den poté, co byla předána. Může ji vyzvednout kdokoliv.
  • Objednávky lze doručit také do Z-BOXu. V případě, že zásilka překračuje hmotnost nebo rozměry, je automaticky uložena na nejbližším výdejním místě.
  • Na výdejních místech je standardní úložní doba 7 dnů a prodloužení je možné o 14 dnů. U zásilky, která míří do Z-BOXu, máte na vyzvednutí 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.
  • Po vyzvednutí zboží doporučujeme obal i obsah pečlivě zkontrolovat – při podezření na poškození se co nejdříve obraťte na číslo +420 216 216 516 nebo rovnou vyplňte reklamační formulář na stránkách Zásilkovny. Reklamaci také můžete řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@houseland.cz.
  • Pro jakékoliv další informace nebo trasování zásilky navštivte web Zásilkovny.

Doplňkové služby

  • Přímo v košíku si můžete za 39 Kč dokoupit pojištění zásilky. To znamená, že pokud zboží dorazí poškozené, problém vyřešíme okamžitě – buďto produkt vyměníme za nepoškozený, nebo vám vrátíme peníze. Vy nemusíte nic balit ani nikam chodit – vše vyřešíme za vás a na naše náklady. Jen nám zašlete fotky zboží na e-mail.
  • Přímo v košíku si můžete prodloužit lhůtu pro odstoupení od smlouvy – zboží tak budete moct vrátit do celých 60 dní.