Doprava a platba

Doprava

Objednávku vám doveze na vaši adresu buď PPL, GEIS nebo Česká pošta. Záleží na vaši volbě. Dopravce si zvolíte v košíku, při dokončování objednávky. Může se stát, že se vám u daného produktu  v košíku zobrazí jen Česká pošta nebo TopTrans. Nadrozměrnější nebo těžší zásilky totiž přes PPL nezasíláme. Proto je zde Česká pošta a TopTrans jedinou volbou.

Zboží vždy balíme opravdu důkladně, poškození zásilky by tak rozhodně hrozit nemělo.

Ceny dopravy

Česká pošta - 110 Kč
PPL kurýr - 100 Kč
GEIS - 100 Kč
TopTrans - dle hmotnosti a rozměrů zásilky
Slovenská pošta - 200 Kč
Objednávka nad 2500 Kč = DOPRAVA ZDARMA

Při nadměrně rozměrném nebo extrémně těžkém zboží Vám může být účtován příplatek za nadrozměr. Týká se to těch největších produktů, které jsou převáženy pouze přes TopTrans a to paletovou přepravou. O tom, kolik takový příplatek činí, se dozvíte před dokončením objednávky v košíku. Příplatek je účtován v rámci několika stovek korun.

Platební metody

Platit můžete buď na dobírku při převzetí, bankovním převodem a také platební kartou. 
Platba na dobírku: +25 Kč
Platba převodem: zdarma
Platba kartou: zdarma

Doplňkové služby
Můžete si v košíku také přiobjednat doplňkové služby v podobě možnosti prodloužení lhůty pro odsotupení od smlouvy (60 dnů) a také si můžete nechat připojistit zásilku. Což znamená, že v případě, pokud by Vám dorazilo poškozené zboží, problém vyřešíme okamžitě a to buď výměnou za nepoškozený výrobek anebo vrácením přeněz. Nemusíte nic balit, nikam chodit na poštu, vše vyměníme a poškozený výrobek od Vás na naše náklady. Stačí nám jen zaslat fotky poškozeného zboží na e-mail. 

Převzetí křehkého zboží od přepravce

Jedná-li se o objednávku křehkého zboží (sklo, keramika, porcelán), důrazně doporučujeme ihned po převzetí zboží důkladně zkontrolovat. Pokud obdržíte zboží poškozené, je nutné nám to neprodleně (nejpozději do 2 kalendářních dnů) nahlásit buď nám nebo přímo kurýrovi, abychom dokázali u daného přepravce zahájit reklamaci poškozené zásilky a sepsat zápis o škodě. Zboží balíme sice velice důkladně, ale i tak je kontrola zboží po převzetí nutná.

Obdržíte-li zboží poškozené, nechte jej v původním stavu a v původním obalu tak, jak jste jej převzali. Zboží nepřebalujte do jiného obalu a ideálně s ním dále nijak nemanipulujte. Jen nahlaste škodu nám nebo přepravci.

Časté dotazy

Kdy mi objednané zboží dorazí?

Doba dodání je uvedená u každého produktu u tlačítka "Přidat do košíku". Některé produkty máme přímo na skladě, jiné v externím skladu a proto může být dodací lhůta například okolo 7-10 dnů.

Volá řidič při doručení objednávky?

Při volbě PPL ano. Kurýr vám v den doručení zašle informativní sms s časem doručení, před příjezdem vám pak volá. Nevyhovuje-li daná hodina, můžete kurýrovi zavolat a domluvit se s ním. Balík vám také může uložit na nejbližším parcel-shopu, což jsou odběrní místa PPL (obchody, benzinky atp.)

Doručujete i na Slovensko?

Ano, Slovenskou poštou a poštovné činí 200 Kč. Při učinění objednávky vám bude zobrazována měna v Eurech. V této měně můžete hradit i dobírku.

Nezmeškejte žádnou novinku nebo akci.
Přihlaste se k odběru newsletteru!
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace