Vrácení nebo reklamace zboží

Snadné a rychlé vyřízení vaší žádosti
je pro nás priorita.

Vrácení zboží bez udání důvodu

Vrácení zboží
bez udání důvodu

Chci vrátit zboží

Uvědomujeme si, že i ten do každého detailu popsaný nábytek nebo doplněk vám nakonec po rozbalení nemusí vyhovovat. I proto máte možnost všechny zakoupené produkty vrátit do 14 dnů od nákupu.

Někdy je ale potřeba na rozhodnutí delší doba, proto jsme do košíku přidali možnost přikoupit si prodlouženou lhůtu 60 dnů pro vrácení zboží.

Co je potřeba udělat,
když chcete zboží vrátit?


Co je potřeba udělat, když chcete zboží vrátit?

1. krok

Produkty
důkladně zabalte.
Co je potřeba udělat, když chcete zboží vrátit?

2. krok

Vyplňte online formulář
pro vrácení zboží.
Co je potřeba udělat, když chcete zboží vrátit?

3. krok

Balík odešlete nebo přineste na adresu:
Lihovarská 690, 718 00 Slezská Ostrava

Co následuje po vyplnění formuláře a odeslání produktů zpět k nám?
Nechceme, abyste čekali na své peníze. Proto vám je odešleme na váš účet v průměru do 2 pracovních dnů od doručení zásilky na náš sklad.

Reklamace zboží

Reklamace zboží

Chci reklamovat zboží

Dorazila vám objednávka poškozená, nekompletní, našli jste v zásilce něco jiného, než jste si objednali? Případně jste si během používání zboží všimli vady? Někdy nejde vše podle plánu, a tak je na nás, abychom to napravili.

Co je v rámci reklamace
potřeba udělat?


Co je v rámci reklamace potřeba udělat?

1. krok

Klikněte na tlačítko "Chci reklamovat zboží"
a během pár minut vyplňte jednoduchý formulář.
Co je v rámci reklamace potřeba udělat?

2. krok

Máme vše potřebné. Zboží nikam nezasílejte a vyčkejte
na kontakt naší reklamační specialistky. Ozve se vám do 24 hodin.

Co následuje po vyplnění formuláře?
I přes prvotní problém vám pomůžeme vyřešit reklamaci k vaší spokojenosti.
Na to se můžete spolehnout.