Odpovídáme na vaše dotazy

Odpovídáme
na vaše dotazy

Potřebujete poradit?
Rychlou odpověď můžete nalézt zde.


Objednání a dodání zboží

Na našem e-shopu houseland.cz, houseland.sk či telefonicky na čísle +420 555 333 235.

Drtivou většinu produktů dodáváme v demontovaném stavu, aby během přepravy nedošlo k poškození. Součástí balení je montážní návod a veškeré potřebné součástky k montáži.

Všechny aktuálně dostupné varianty a barvy našich produktů naleznete na našem webu. Pokud tam daná varianta není, bohužel v danou chvíli není produkt dostupný. V tomto případě prosím vyplňte do políčka svou e-mailovou adresu – my Vás informujeme, jakmile bude produkt opět k dispozici.

Vybrali jste si zboží, které přímo pro Vás objednáváme u výrobce. Pokusíme se Vám ho doručit za 7 dní, ale může se stát, že to potrvá déle. Nejpozději jej dodáme do 14 dnů, tak, jak bylo uvedeno u produktu. Pokud mají produkty různé termíny dodání, pak zásilku doručíme, jakmile budeme mít všechny produkty pro Vás skladem. Maximální lhůtu dodání naleznete jak v košíku, tak v potvrzení objednávky.

V této chvíli bohužel ne, ale v brzké době Vám již tuto službu nabídneme.

Ano, v ČR to je možné – je potřeba u dopravy zvolit možnost Geis Premium, přičemž v ceně je také odvoz obalů. V této chvíli služby bohužel nejde využít pro velký čalouněný nábytek (sedací soupravy apod.).

Dodací lhůty se různí dle konkrétního produktu. Lhůta je vždy uvedena v detailu produktu u tlačítka „Přidat do košíku“. V případě, že máte v objednávce více produktů s různými dodacími lhůtami, zboží zašleme společně v té nejdelší lhůtě. Pokud nám napíšete nebo zavoláte, že chcete objednávku rozdělit, není to žádný problém – je to možné kdykoliv do chvíle, než zboží expedujeme k vám.

Spolupracujeme s mnoha přepravci. V košíku se vám zobrazí vždy pouze ti přepravci, kteří jsou schopni bezpečně doručit daný produkt.

Více informací o možnostech dopravy

Ano. Můžete nám napsat do poznámky, který den doručení (od pondělí do pátku mimo státní svátky) preferujete, a my se to pokusíme u dopravce zařídit.

Ve chvíli, kdy zásilku předáme kurýrovi, Vám přijde tato informace do e-mailu. Následně Vás už bude kontaktovat přímo přepravní společnost, kterou jste si zvolili. Pokud si přejete, abychom Vás kontaktovali ještě dříve, napište to prosím do poznámky u objednávky.

Informaci, kdy byste chtěli doručit zásilku, nám prosím napište do poznámky u objednávky. Předáme ji kurýrovi. Bohužel to není vždy možné a nemůžeme to garantovat. V každém případě v den doručení zásilky dostanete SMS zprávu s kontaktem na kurýra – kontaktujte jej prosím, abyste měli jistotu, že zásilka bude doručena v čas, který Vám vyhovuje.

Kurýři ano, Česká pošta zatím bohužel spíše výjimečně. Kurýr Vám v den doručení zašle informativní SMS s časem doručení a před příjezdem zavolá. Nevyhovuje-li Vám daná hodina, můžete kurýrovi zavolat a domluvit se s ním. Balík Vám také může uložit na nejbližším výdejním místě (obchody, čerpací stanice a další).

Ve výjimečných případech se lze dohodnout individuálně na telefonním čísle +420 555 333 235.

Ano, slovenským zákazníkům doporučujeme nakoupit přímo na houseland.sk.


Dotazy k platbě a kupónům

Zaplatit můžete platební kartou, bankovním převodem nebo dobírkou při převzetí.

Více informací o možnostech platby

Ano. Metodu platby Vám můžeme změnit z Twisto, Platby kartou online nebo Platby rychlým bankovním převodem na Platbu dobírkou nebo Platbu příkazem. Můžeme také změnit platbu Dobírkou na Platbu příkazem. V těchto případech nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. Rádi Vám vyhovíme.

Nic se neděje, ozvěte se nám, prosím, na naši zákaznickou linku na tel. +420 555 333 235. Společně problém vyřešíme.

Kód na slevu nebo poukaz zadejte v košíku pod výpisem produktů v políčku Použít slevový kupón. V případě, že Vám kód nešel zadat, je možné jej napsat do poznámky u objednávky. Následně ho do objednávky vložíme sami. Je však nutné, aby objednávka nebyla uhrazená.

Pokud se vám nedaří slevový kód do objednávky zadat, kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. +420 555 333 235 nebo na e-mailu info@houseland.cz. Rádi Vám se vším pomůžeme.

Zkontrolujte si prosím na našem webu, zda je slevový kupón ještě stále platný a zda se na dané zboží sleva vztahuje. V případě, že máte stále pochybnosti, nás neváhejte kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Rádi Vám pomůžeme.


Vrácení zboží a reklamace

S vrácením nemáme nejmenší problém. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky. V košíku si také můžete přikoupit doplňkovou službu s možností vrátit zboží až do 60 dnů od převzetí.

Více informací o vrácení zboží

Pokud Vám zásilka dorazila poškozená, obdrželi jste jiný produkt než ten, který jste si objednali, nebo máte jakýkoliv jiný problém, který se týká reklamace, vyplňte, prosím, kratičký formulář zde. Nebo nám napište na info@houseland.cz a vyčkejte, až Vás s dalším postupem kontaktuje naše reklamační specialistka.

Ano. Zboží lze osobně vrátit v místě osobního odběru, jen je potřeba mít vyplněný formulář o odstoupení ze smlouvy nebo reklamační protokol, ať už v tištěné podobě, nebo odeslaný na e-mail.


Další dotazy

Všechny dostupné varianty produktů máme vystavené na našich stránkách. Pokud tedy danou variantu produktu na našem webu nenajdete, bohužel Vám nemůžeme vyhovět.

Můžete si samozřejmě produkt upravit dle svého uvážení. Pokud však při sestavování produktu budete postupovat jinak, než je uvedeno v manuálu montáže, hrozí riziko, že jej sestavíte špatně, dojde k jeho poškození, snížení doby funkčnosti, nebo nebude bezpečné produkt používat. Ztratíte tím také záruční dobu.

Za Vaši zpětnou vazbu budeme vděční, ať už půjde o pozitivní, nebo negativní reakci. Na Vašem názoru nám totiž záleží. Podněty můžete zasílat na e-mail info@houseland.cz. Děkujeme!

Pokud vás zajímá cokoliv jiného, neváhejte nás kontaktovat. :-)


Máte jiný dotaz? Rádi pomůžeme

Pracovní doba Po-pá: 8:00 - 16:00