Na našem e-shopu houseland.cz, houseland.sk či telefonicky na čísle +420 555 333 235.
Drtivou většinu produktů dodáváme v demontu, aby nedošlo během přepravy k poškození. Součástí balení je montážní návod a veškeré potřebné součástky k montáži.
Dodací lhůty jsou různé dle konkrétního produktu. Dodací lhůta je vždy uvedena v detailu produktu u tlačítka "Přidat do košíku".
V případě, že máte v objednávce více produktů s různými dodacími lhůtami, zboží zašleme společně v té nejdelší lhůtě. Pokud nám napíšete nebo zavoláte, že chcete objednávku rozdělit, není to žádný problém.
Zaplatit můžete platební kartou, bankovním převodem anebo dobírkou při převzetí.
Více informací o možnostech platby
Spolupracujeme s mnoha přepravci. V košíku se vám zobrazí vždy pouze ti přepravci, kteří jsou schopni bezpečně doručit daný produkt.
Více informací o možnostech dopravy
Ano, slovenským zákazníkům doporučujeme nakoupit přímo na houseland.sk.
S vrácením nemáme nejmenší problém. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky. V košíku si také můžete přikoupit doplňkovou službu možnosti vrátit zboží až do 60 dnů od převzetí.
Více informací o vrácení zboží
Kurýři ano, pošta zatím bohužel spíše výjimečně. Kurýr vám v den doručení zašle informativní SMS s časem doručení a před příjezdem zavolá. Nevyhovuje-li daná hodina, můžete kurýrovi zavolat a domluvit se s ním. Balík vám také může uložit na nejbližším výdejním místě (obchody, benzinky a další).
Pokud vám zásilka dorazila poškozená, obdrželi jste něco jiného anebo máte jakýkoliv jiný problém, který se týká reklamace, vyplňte prosím kratičký formulář zde nebo nám napište na info@houseland.cz a vyčkejte na to, až vás bude kontaktovat s dalším postupem naše reklamační specialistka.
Máte-li jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat:
e-mail: info@houseland.cz
telefon: +420 555 333 235