Nejčastější dotazy

Jakým způsobem si mohu objednat?

Na našem e-shopu houseland.cz, houseland.sk či telefonicky na čísle +420 555 333 235.

Jak jsou vaše produkty dodávány?

Drtivou většinu produktů dodáváme v demontu, aby nedošlo během přepravy k poškození. Součástí balení je montážní návod a veškeré potřebné součástky k montáži.

Za jak dlouho budu mít zboží doma?

Dodací lhůty jsou různé dle konkrétního produktu. Dodací lhůta je vždy uvedena v detailu produktu u tlačítka "Přidat do košíku".

V případě, že máte v objednávce více produktů s různými dodacími lhůtami, zboží zašleme společně v té nejdelší lhůtě. Pokud nám napíšete nebo zavoláte, že chcete objednávku rozdělit, není to žádný problém.

Jak mohu objednávku zaplatit?

Zaplatit můžete platební kartou, bankovním převodem anebo dobírkou při převzetí.

Více informací o možnostech platby

Kdo mi může zboží doručit a kolik mě to bude stát?

Spolupracujeme s mnoha přepravci. V košíku se vám zobrazí vždy pouze ti přepravci, kteří jsou schopni bezpečně doručit daný produkt.

Více informací o možnostech dopravy

Doručujete i na Slovensko?

Ano, slovenským zákazníkům doporučujeme nakoupit přímo na houseland.sk.

Mohu objednané zboží vrátit?

S vrácením nemáme nejmenší problém. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky. V košíku si také můžete přikoupit doplňkovou službu možnosti vrátit zboží až do 60 dnů od převzetí.

Více informací o vrácení zboží

Volá řidič při doručení objednávky?

Kurýři ano, pošta zatím bohužel spíše výjimečně. Kurýr vám v den doručení zašle informativní SMS s časem doručení a před příjezdem zavolá. Nevyhovuje-li daná hodina, můžete kurýrovi zavolat a domluvit se s ním. Balík vám také může uložit na nejbližším výdejním místě (obchody, benzinky a další).

Mám problém s doručeným zbožím, jak mám postupovat?

Pokud vám zásilka dorazila poškozená, obdrželi jste něco jiného anebo máte jakýkoliv jiný problém, který se týká reklamace, vyplňte prosím kratičký formulář zde nebo nám napište na info@houseland.cz a vyčkejte na to, až vás bude kontaktovat s dalším postupem naše reklamační specialistka.

Máte-li jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat:

e-mail: info@houseland.cz
telefon: +420 555 333 235