Nejčastější dotazy

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, vrátit zboží můžete do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží stačí zaslat zpět na naší adresu, částka vám dorazí v rámci 2-3 dnů od obdržení zboží zpět na váš účet.

Za jak dlouhou budu mít zboží doma?

Dodací lhůty jsou různé a záleží na konkrétním produktu. Dodací lhůta je vždy vyobrazena v detailu produktu u tlačítka "Přidat do košíku".

Mám na zboží záruku?

Na všechny produkty nabízíme standardní dvouletou záruku. Samozřejmostí je také pozáruční servis, kdy jsme schopni za velice příznivé ceny vyměnit díly, zajistit opravy nebo se servisem jakkoliv poradit.

Kdo mi může zboží doručit a kolik mě to bude stát?

Nabízíme PPL, Českou poštu a také kurýra GEIS a GLS, pro větší zásilky a palety také TopTrans. Cena poštovného začíná na 100 Kč. Nad 2500 Kč je dopravné zdarma. Poplatek za platbu na dobírku činí pak 25 Kč.

Volá řidič při doručení objednávky?

Při volbě PPL ano. Kurýr vám v den doručení zašle informativní sms s časem doručení, před příjezdem vám pak volá. Nevyhovuje-li daná hodina, můžete kurýrovi zavolat a domluvit se s ním. Balík vám také může uložit na nejbližším parcel-shopu, což jsou odběrní místa PPL (obchody, benzinky atp.)

Doručujete i na Slovensko?

Ano, na Slovensko zatím doručujeme prostřednictvím Slovenské pošty.

Nezmeškejte žádnou novinku nebo akci.
Přihlaste se k odběru newsletteru!
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace