Jsme tu pro vás

Nevíte si rady s výběrem? Nechte si poradit od týmu profesionálů
a kontaktujte naši zákaznickou podporu.


Pracovní doba Po-pá: 8:00 - 16:00

Jsme na telefonu pro všechny dotazy i objednávky

Váš komfort je pro nás zásadní. A tak nám pro okamžité odpovědi
nebo nejrychlejší vyřízení objednávek rovnou zavolejte na +420 555 333 235.

Jsme pro vás i na telefonu pro všechny dotazy i objednávky

Vrácení zboží

Chcete vrátit zboží?
Využijte náš vratkový formulář.
Nebo nás kontaktujte e-mailem:
info@houseland.cz

Reklamace

Potřebujete zboží reklamovat?
Přejděte na reklamační formulář.
Pomůžeme vám i na e-mailu:
reklamace@houseland.cz

Spolupracujte s námi

Máte nápad, jak náš a Váš byznys dát dohromady? Nebo jste jednotlivcem s nápadem, u kterého chceme být? Přečtěte si více nebo nám rovnou napište na spoluprace@houseland.cz


Vyzvednutí objednávky ze skladu!

Zastavte se pro svou objednávku do našeho skladu.

Pracovní doba Po-pá: 8:00 - 15:00

Adresa Houseland s.r.o.
Lihovarská 690
718 00 Slezská Ostrava

Vyzvednutí objednávky ze skladu!



V případě dotazu či problému nás kontaktujte

Můžete si přečíst naše Oznámení o ochrane osobních údajů.



Odpovědi na nejčastější otázky

Na našem e-shopu houseland.cz, houseland.sk či telefonicky na čísle +420 555 333 235.

Drtivou většinu produktů dodáváme v demontovaném stavu, aby během přepravy nedošlo k poškození. Součástí balení je montážní návod a veškeré potřebné součástky k montáži.

Dodací lhůty se různí dle konkrétního produktu. Lhůta je vždy uvedena v detailu produktu u tlačítka „Přidat do košíku“. V případě, že máte v objednávce více produktů s různými dodacími lhůtami, zboží zašleme společně v té nejdelší lhůtě. Pokud nám napíšete nebo zavoláte, že chcete objednávku rozdělit, není to žádný problém – je to možné kdykoliv do chvíle, než zboží expedujeme k vám.

Spolupracujeme s mnoha přepravci. V košíku se vám zobrazí vždy pouze ti přepravci, kteří jsou schopni bezpečně doručit daný produkt.

Více informací o možnostech dopravy

Kurýři ano, Česká pošta zatím bohužel spíše výjimečně. Kurýr Vám v den doručení zašle informativní SMS s časem doručení a před příjezdem zavolá. Nevyhovuje-li Vám daná hodina, můžete kurýrovi zavolat a domluvit se s ním. Balík Vám také může uložit na nejbližším výdejním místě (obchody, čerpací stanice a další).

Ano, slovenským zákazníkům doporučujeme nakoupit přímo na houseland.sk.

Zaplatit můžete platební kartou, bankovním převodem nebo dobírkou při převzetí.

Více informací o možnostech platby

S vrácením nemáme nejmenší problém. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky. V košíku si také můžete přikoupit doplňkovou službu s možností vrátit zboží až do 60 dnů od převzetí.

Více informací o vrácení zboží

Pokud Vám zásilka dorazila poškozená, obdrželi jste jiný produkt než ten, který jste si objednali, nebo máte jakýkoliv jiný problém, který se týká reklamace, vyplňte, prosím, kratičký formulář zde. Nebo nám napište na info@houseland.cz a vyčkejte, až Vás s dalším postupem kontaktuje naše reklamační specialistka.

Pokud vás zajímá cokoliv jiného, neváhejte nás kontaktovat. :-)


Houseland
Fakturační adresa

Houseland s.r.o.
Dukelská 685
739 61 Třinec

IČO: 06532861
DIČ: CZ06532861

Bankovní účet CZ korunový

2801314666 / 2010
IBAN: CZ50 2010 0000 0028 0131 4666
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bankovní účet SK eurový

2701697786 / 2010
IBAN: CZ40 2010 0000 0027 0169 7786
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX